MŠ Voráčovská - Aktuality s rozesíláním zpráv

9:15 odjezd autobusu z Jizerských hor

5. den a je tady poslední den školky v přírodě

Děti dopoledne hledali poklad a odpoledne jdeme na poslední výlet do hezké přírody. Všichni Vás moc zdravíme. Předpokládaný příjezd bude cca v 10:30 - 11:00. Záležet bude na přestávkách. Pro bližší informace ohledně příjezdu nám můžete zavolat během cesty. Fotky budete mít k dispozici během víkendu. Internet stále zlobí. :)

4. den na školce v přírodě

Dnešní dopoledne se děti projely na koních a potom si pohráli u penzionu. Odpoledne jsme opékali špekáčky a před večeří děti soutěžily ve družstvech. Fotky dnes bohužel nepošleme z důvodu slabého internetu. I přes velké úsilí se nám je nepodařilo nahrát. Děti jsou veselé a zdravé.

3. den v Jizerských horách

Dopoledne se děti setkaly s mistryní Evropy a České republiky v závodech psích spřežení.  Něco se dozvěděly o závodění a také si mohly pejsky pohladit. K obědu jsme měli rajskou a večer se těšíme na buchtičky s krémem. Po odpoledním odpočinku jsme vyrazili lesním terénem na rozhlednu Slovanka. Dětem se odpoledne moci líbilo. Podívejte se na fotky na rajčeti.

2. den školky v přírodě

Počasí nám zatím přeje.  Dopoledne jsme se vypravili na rozhlednu Bramberk a děti našly od skřítka Dubínka překvapení. Všem tady moc chutná. Odpoledne jsme vyrazili do okolních lesů, kde děti stavěly domečky pro Dubínka a jeho kamarády. Čeká nás večeře a koupání. Fotky máte na rajčeti. Všichni vás zdravíme.

Školka v přírodě

Dojeli jsme v pořádku a těšíme se na svíčkovou. Svíčková dětem chutnala, skoro všechny děti zvládly dva knedlíky. Odpoledne jsme se šli podívat po okolí. Děti pouštěly lodičky z listů a právě teď staví rozhlednu, na kterou se půjdeme podívat jiný den. Večer na čekají špagety. Je zde velice špatný signál, tak se může stát, že některý den budou zprávy i fotky na rajčeti omezené.

Jak si děti užívaly Dětský den

Datum konání: 19. 5. 2016

Nejdříve super svačinka, potom skákací hrad a nakonec sladká tečka na závěr.

1463649667065.jpg 1463651758409.jpgDSCN8235.JPG

DSCN8234.JPG DSCN8226.JPG

DSCN8236.JPG DSCN8220.JPG

Krásné třetí místo na Olympiádě

DSC_1593[1].jpg DSC_1635[1].jpg

Přijela pouť

image-cbbfbfda6e97dfc4dec0899c7ab96b3040a89aefd6b3dd7fba98ba3cf294a230-V[1].jpg IMG-20160516-WA0009[1].jpg